תיקון PDR

תיקון PDR – בואו לגלות משהו אחר


הטעות הכי פופולארית במקרה של תאונת דרכים היא לרוץ מיד אל חברות הביטוח ולהפעיל את הפוליסה. מסתבר כי לא תמיד זה עשוי להוות את הפתרון הנכון. פנייה אל חברות הביטוח, יגרום לכם לשלם יותר על הפרמיה. גם בעתיד, חברות הביטוח לא יסכימו לבטח אתכם שוב. באמצעות שיטת תיקון PDR,  ניתן יהיה לבצע תיקוני פחחות באמצעות שאיבת ואקום במכשיר משוכלל ועוצמתי, אשר יחזיר את הרכב למראה חלק ללא שקעים, כאילו מעולם לא נפגע.

הסרה ויישור של עיקומים בפח, היא בעצם שיטת תיקון PDR, טכנולוגיה זו כבר מפותחת משנות ה-90 של המאה הקודמת ואנו שומעים עליה רק בשנים האחרונות בישראל.  הטכנולוגיה לתיקון נזקי שלדת הרכב הינה על עקרון חידוש הגיאומטריה של מעטפת הרכב, באמצעות הפעלת כוח בעוצמה מדויקת. ניתן לחדור גם למקומות שהם קשים לגישה וזאת, מבלי לפגוע בחלקי הרכב השונים.


למי מתאימה שיטת תיקון PDR ובאילו מקרים?


יש לציין, כי שיטת תיקון PDR, מתאימה במיוחד לעיקומים של פח הרכב, לחיצות ופגיעות בפח הרכב, אשר לא יצרו נזק לצבעו. במידה והצבע ניזוק, יש לשלב צביעה נקודתית. ישנן פגיעות קלות, אשר ניתן יהיה לתקן אותן בשיטה זו, בתוך 20 דקות ואילו לחיצות נרחבות יותר, עשויים לקחת זמן רב יותר. על מנת לקבל הצעת מחיר, ניתן יהיה להגיע עם הרכב, או לשלוח תמונה של האזור הנפגע ברכב.

כאשר הרכב שלכם יתוקן באמצעות שיטת התיקון PDR, לא ניתן יהיה לזהות כלל, כי  הרכב עבר תיקון של פחחות היות ושונה מפחחות מורכבת יותר, אין החלפה של חלקים ברכב או צבע חדש, מה שיאפשר לקבל מראה מחודש כאשר החלקים והצבע יישארו מקוריים.


אם עברתם תאונה מינורית אין צורך בפחחות מורכבת


ישנם אנשים שאינם מודעים לשיטה החדשה יחסית, של תיקון PDR, כדאי לדעת כי ככל שיהיה לכם מידע רב יותר, כך תשלמו פחות. היות ואנו נמצאים בעידן טכנולוגי מתקדם שישנם בו מכשירים משוכללים כגון ואקום עוצמתי, אשר באמצעותו, ניתן לבצע תיקוני פחחות מבלי להוציא סכומים של אלפי שקלים.

כדאי לקבל כמה הצעות מחיר לפני תיקון PDR, לפני שתמהרו לקבל את ההצעה הראשונה. יש לברר מי הפחח הנמצא באזור מגוריכם שמשתמש בשיטה זו ויש לו את כל הציוד הדרוש, בכדי לבצע תיקונים מקומיים במעטפת החיצונית של הרכב. חברתנו מבצעת תיקונים בפריסה ארצית מזה מספר שנים.


להחזיר עטרה ליושנה במינימום זמן ומחיר…


זו בדיוק המטרה של תיקון PDR, כאשר ניתן בהחלט לפתור את העיקומים או השקעים ברכב, מה שמוריד את ערכו, כאשר הוא נראה לא אסטטי והוא יכול בזמן קצר להיראות כחדש- ללא פגיעה, עיקום או שקע.


ישנן מעיכות קלות ברכב? שלחו אותו אל- פי די אר ישראל


אם נתקלתם במעיכות קלות ברכב, אם ע"י פתיחת דלת במפתיע, נתקלתם בקיר שלא ראיתם בנסיעה לאחור, נפגעתם מברד כבד וכדומה, חברת פי די אר ישראל, היא החברה הידועה בישראל, שמבצעת תיקון PDR, עבור לקוחות פרטיים, מגרשי מכוניות, מוסכים, סוכנויות לייבוא רכב ועוד. השיטה היא מהירה ומדויקת ואין צורך להכניס את הרכב לפחחות, להיכנס להוצאות גבוהות ומיותרות או להיפרד ממנו כמה ימים. באמצעות מכשיר ואקום חדשני, אנו בפי די אר ישראל, נדאג כי הרכב יישמר ללא תיקוני צבע ופחחות והוא יהיה מוכן תוך זמן קצר ביותר. אנו נשמור על צבעו המקורי של הרכב, ללא צורך בהחלפת חלקים וערכו של רכבכם לא ייפגע.

 

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

דילוג לתוכן