נזקי ברד ברכב

תיקון נזקי ברד בשיטת PDR אנחנו מתקנים נזקי ברד ברכבים ועוזרים לכם בכל מה שקשור לחברות הביטוח. נזקי ברד ברכב מכוסים בביטוח מקיף, אז אל תרשו לעצמכם להפסיד כסף מיותר! פנו אלינו ואנחנו נתקן לכם את הרכב וגם נעשה את כל המאמצים כדי שלא תפסידו מהביטוח שלכם. 

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

אם ירד ברד חזק והרכב שלכם, היה חשוף לפגיעות אלה והבחנתם במעיכות, כדאי לשלוח את הרכב, למוסכים המומחים בתיקון נזקי ברד ברכב, בשיטת PDR. מדובר על טכנולוגיה שהתפתחה בארה"ב משנות ה-60 של המאה הקודמת. הטכנולוגיה התפתחה מאוד וניתן להעלים בשיטה זו, מכות מגודל של מילימטרים ספורים ועד לעשרות סנטימטרים. היתרון המרכזי בשיטה זו, הינו היעדר הצורך בצביעת הרכב או החלפת חלקים שונים של המעטה החיצוני של הרכב, מה שחוסך המון כסף וערך הרכב אינו יורד.

יישור ללא צביעה של נזקי ברד ברכב, מסייע לשמירה על ערך הרכב כאמור ולכן, חברות הביטוח מאשרות יישור זה, באמצעות מוסכי ההסדר שעובדים בשיטת PDR- שיטת יישור פח הרכב באמצעות לחיצות, באמצעות מכשירים משוכללים. ניתן לתקן מעיכות בגדלים שונים. תופעת טבע זו, הינה שכיחה בארצות כגון אירופה וארה"ב, כאשר שיטה זו כבר מוכרת שנים רבות.

 השלב הראשון לקבלת הצעת מחיר של רכב הנפגע מברד

יתרון משמעותי נוסף בשיטת ה-PDR לתיקון נזקי ברד ברכב הוא, שליחה של תמונות המראות היכן נפגע הרכב כתוצאה מהברד, כך שתוכלו לקבל כבר הצעת מחיר בטלפון, לאחר ששלחתם את התמונות. המחיר יהיה  נמוך בהרבה יותר מאשר פחחות וצבע לרכב וכן לא יהיו סימנים של תיקונים, מה שיסייע לשמירת ערך הרכב. המומחים בשיטת PDR, לתיקון נזקי הפח ברכב באמצעות לחיצות, ידעו להעריך את עלות התיקון ואחוזי הצלחתו.

יישור ללא צביעה הינה הבחירה הנכונה ביותר, כאשר אין צורך בפטישים, סתימת חורים או בצביעה. מדובר על זמן קצר של תיקון, למרות שיש מקרים שבהם נזקי ברד ברכב דורשים הרבה עבודה. שיטת PDR- היא מאנגלית: PAINTLESS DENT REPAIR. מפעלי רכבי יוקרה, פיתחו שיטה זו כבר בשנות ה-60 ומצאו פתרון הולם שרק התפתח עם השנים והוכר בקרב יצרני הרכב וכן עם הזמן גם הוכר בחברות הביטוח.

גם רכבכם נפגע מפגיעות ברד?- מה עושים?

על מנת שתהיו בטוחים בתיקון נכון של הרכב שלכם, כאשר יש לבצע בו תיקון ויישור של נזקי ברד ברכב, יש לפנות לחברות מוכרות, המתמחות בשיטת PDR. אחת החברות המוכרות בתחום, הינה חברת  PDR Israel ltd, העוסקת ומתמחה בשיטה זו מזה שנים. החברה עובדת בשיטת ומכשור מתקדם ביותר, והיא מתקנת נזקי פח לרכב בשיטה זו, בקרב לקוחות פרטיים, מגרשי מכוניות רכבים, טרייד אין וכן, חידוש רכב לפני מכירה, מוסכים ושיתופי פעולה מול לקוחות המוסך.

בשיטה זו, שומרים על מקוריות הצבע של הרכב ולכן, על פי שמאים רבים שבחנו היטב את השיטה, ומצאו כי היא יעילה ושמורת על ערך הרכב ועולה הרבה פחות מאשר כל הליך הפחחות והתיקונים לרכב שאף עורכת זמן רב ומורידה בערך הרכב. נזקי ברד ברכב כאשר הם מתוקנים בשיטת PDR, מכוסים ע"י חברות הביטוח בפוליסת ביטוח מקיף לרכב. שיטה זו, אינה נרשמת בביטוח כתביעה וגורמת לעליית פרמיית הביטוח.

 

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

תיקון נזקי ברד בשיטת PDRתיקון נזקי ברד בשיטת PDR

דילוג לתוכן