פחחות רכב- יש עוד שיטות

פחחות רכב – בשיטת ה PDR


על פי הצהרות של שמאים, מרבית תאונות הדרכים מסתכמות בנזקי פחחות רכב שמצריכים תיקונים בעלות של עד 10,000 שקלים. יש להבין את שירותי הפחחות השונים ואופן המכה, על מנת שתוכלו להחליט אם ישתלם לכם להפעיל את פוליסת הביטוח המקיף ולשלם לאחר מכן פרמיה גבוהה יותר.

לצערנו, גם אם נהיה זתיקון פח לרכב ללא נזקי צבעהירים מאוד לא נוכל למנוע את נזקי הפחחות ברכבים שלנו. יש אנשים שלא עברו תאונה, אך חנו ברחוב וקיבלו מכה מרכב שחנה מאחוריהם וברח. במקרים אלה, אין מנוס, כי אם להגיע למוסכים שבהם ניתן יהיה לתקן את המכה ולהחזיר א הרכב למראה האסטטי והקוד שלו לפני המכה.


מתי יש להזמין שמאי רכב על מנת להפעיל את פוליסת הביטוח המקיף?


יש לדעת, כי לא תמיד, יש לקרוא לשמאי, כאשר מדובר במכות קטנות של הרכב, אשר מצריכות עבודה של מוסך פחחות רכב. הפוליסה של הביטוח המקיף תופעל ואתם תשלמו יותר על הפרמיה. לפעמים כמה מאות שקלים שיוצאו מכיסכם, עשויים  לגרום לכם לפעות באופן חכם יותר, במיוחד אם מדובר במכה שניתן יהיה ליישר אותה בשיטת ה-PDR, כאשר מדובר בשיטת תיקון לחיצות פח באמצעות מכשור ואקום משוכלל וייחודי, אשר מחזיר את מראה הרכב לקדמותו.

לפעמים רכבים עם נזקי פחחות, נמכרים במחיר נמוך, ביחס למחירון. השקעה בתיקוני הפח והצבע, לפני מכירת הרכב, תחזיר את ההשקעה בקלות ותעלה אף את מחירו של הרכב.


PDR Israel – פחחות רכב משתלמת בשיטה אחרת


לא כל נזקי הפחחות ברכב יכולים להסתיים בפחחות וצבע בשיטה המוכרת לנו שהיא יקרה יותר וגורמת לירידת ערך של הרכב. היום בשיטת PDR שהפכה להיות נפוצה יותר, ניתן יהיה לתקן מכות קטנות ברכב באמצעות לחיצות פח, אשר מתבצעות באמצעות מכשיר ואקום משוכלל. אחת מהחברות המובילות בתחום הינה  פי. די. אר. ישראל, אשר עובדת שנים בשיטה זו בשיתוף עם חברת PDRI באירופה. טכנאי חברת PDR ישראל, עובדים עם סט כלים משוכלל שכולל אף גופי תאורה מיוחדים, אשר בעזרתם ניתן לראות כל מכה קטנה או קימור ולישר אותה בדיוק מופתי עד כי קשה בכלל לראות כי הייתה איזו שהיא מכה לרכב ולו הקטנה ביותר.

טכנאי PDR בחברתנו, עברו הכשרה מקצועית ומקיפה, כך שהם אומנים בתחום פחחות הרכב בשיטה המתקדמת ומוכרת בקרב יצרני הרכב בעולם. חברתנו עובדת ומתקנת רכבים עבור:

  • לקוחות פרטיים
  • מגרשי מכירות רכבים
  • מוסכים ושיתופי פעולה בין המוסכים השונים
  • יבואני רכב, תיקונים במחסני הערובה לפני מסירת הרכב
  • חברות ביטוח וכן תיקוני פחחות רכב המכוסים על פי פוליסת הביטוח המקיף

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

דילוג לתוכן