תיקון פי די אר בארץ ובעולם

היום מוסכים המתקנים פגיעות קטנות ברכב באמצעות פחחות מתחילה לחלוף מן העולם ואנו רואים את שיטת תיקון פי די אר בארץ ובעולם כאשר ערך הרכב אינו יורד, התיקון נעשה באמצעות וואקום מיוחד שמתאים לעיקומים של הפח. התיקון מתבצע באמצעות לחיצות. ישנן פגיעות קלות בגוף הרכב, אשר ניתן יהיה לתקנן בתוך 20 דקות, כך שבעל הרכב יכול להמתין זמן מועט ולא להשאיר את הרכב לתיקון למשך שעות ולחזור עם רכב הנראה חדש  לביתו, ללא תיקונים שאורכים ימים שלמים ואף למעלה מזה.

קשה יהיה לזהות כי הרכב שלכם תוקן בכלל באמצעות תיקון פי די אר בארץ ובעולם שאינו  מורכב כמו בתיקון פחחות רכב. הרכב ייראה ישר ללא סימנים או קילופי צבע. שיטת PDR נקראת על פי ראשי התיבות של – PAINTLESS DENT REPAIR. יותר ויותר בעלי רב, מעוניינים לשלם על התיקון מכיסם ולא לערב את חברות הביטוח היות וירידת ערך הרכב תהיה קלה בצורה זו, לא יירשמו להם תאונות ופרמיית הביטוח תישאר כפי שהיא וכן, כאשר יהיו מעוניינים למכור את הרכב, לא יהיו סימני תאונות או ירידת ערך הרכב, מה שלבטח יוריד גם במחיר המכירה במידה וישנם סימנים של תיקוני פחחות.

 תיקון נזקי ברד ברכב באמצעות שיטת פי די אר

בישראל החורף אינו אורך זמן רב, אך בהרבה מקרים אנו עדים לגשמי זלעפות שמובילים לברד. אין מנוס כאשר הרכב שלנו עומד בחנייה ליד הכביש אם בעבודה או אם מחוץ לבית ואז הוא ייפגע  מכובד וחוזק הברד שירד. השיטה הטובה ביותר הינה שיטת תיקון פי די אר בארץ ובעולם, כאשר שיטה זו הומצאה בארה"ב  בשנות ה-60 של המאה הקודמת למטרת יישור פח הרכב בגלל פגיעות ברד. כאשר מדובר על יישור פח הרכב ללא צביעה זו תהיה הבחירה הנכונה ביותר, כאשר אין צורך בכלים כבדים, סתימה של חורים אובצביעת הרכב. שיטה זו הגיע אלינו לארץ רק בשנים האחרונות וכיום, לא מעטים יודעים על קיומה ועל היתרונות בה.

תיקון פי די אר
תיקון פי די אר

הערכת התיקון וזמן התיקון באמצעות שליחת תמונות

ניתן לשלוח תמונה של הרכב לחברה העוסקת בשיטת יישור פח הרכב בשיטת PDR, כך שתוכלו לקבל תשובה לגבי הצעת מחיר, זמן תיקון מבלי שתצטרכו להגיע לייעוץ למוסף ולבזבז זמן. פתרון זה, דוחה את השימוש בפרמיית הביטוח וכן,השתתפות עצמית, המחיר הינו סביר ושיטה זו של תיקון פי די אר בארץ ובעולם הפכה להיות פופולארית ומועדפת על הרבה בעלי רכבים בישראל. בשיטה זו, אין צורך בעבודת פחחות מקדימה, אין צורך בתיקוני צבע ושהיית הרכב בתנור לאחר הצביעה. היום, גם מגרשי מכוניות העוסקים במכירת רכבים מיד שנייה, מתקנים את הרכב בשיטה זו, כך שלא יהיו סימנים בבדיקה של פחחות רכב, מה שיוריד בערכו.

תיקון פי די אר כדאי לעשות אצל המומחים 

אחת החברות העוסקות בשיטת PDR הינה חברת PDR ISRAEL LTD, שהיא החברה המנוסה והוותיקה בשיטת תיקון PDR בארץ המוכרת בתיקון ממכות ברד או תאונות קלות שניתן לשקם בשיטה יעילה זו. החברה מבצעת תיקונים לפח הרכב ללקוחות פרטיים, מגרשי מכירת רכבים, טרייד אין עבור חידוש הרכב לפני מכירה, חברות ביטוח כאשר התיקונים מכוסים במסגרת פוליסת ביטוח מקיף למבוטחי חברות הביטוח.

גם חברות הביטוח וגם המבוטחים יודעים מה היעילות של תיקון PDR, ולכן רבים בארץ ובעולם בוחרים בשיטה זו. שיטה זו הינה משתלמת, חלקי הרכב נשארים מקוריים והרכב נשאר ללא סימנים ועלויות לתיקון זה הינן סבירות.

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

דילוג לתוכן