החלפת כנף לרכב

החלפת כנף לרכב שלכם- אם אפשר, תימנעו מזה

אם רכב של מבוטח, נפגע בתאונת דרכים,  ישנן כמה אפשרויות העומדות בפניו. אם לקחת שמאי פנים של חברת הביטוח שבה הוא מבוטח, או שמאי חוץ שקיים ברשימה של רשימת שמאים ארוכה, שהם שמאים שחברת הביטוח עובדת מולם, או להחליט לקחת את שירותיו של שמאי פרטי. ראשית, יש לדעת ששמאים אלה, נבחרים בקפידה מטעם חברת הביטוח לכן, כאשר יש לבצע החלפת כנף לרכב למשל, לא תמיד כדאי לשמוע לשמאים, כי אם להתייעץ עם שמאים שתבחרו אתם ויוכלו לייעץ לכם לתקן את הרכב, ללא החלפת הכנף. בשיטת ה-PDR, אינה מצריכה להחליף חלקים חיצוניים לרכב, אלא באמצעות וואקום ומכשור מיוחד ששומר על צבע הרכב.

יש לקחת בחשבון, ששמאי אשר חורג מהממוצע, יקבל אזהרה מחברת הביטוח שאפילו תאיים להוציאו מרשימת השמאים שאיתם היא עובדת. יש לקחת בחשבון, כי אפילו שתיקחו שמאי חיצוני לרכב, יש לדעת כי השמאי יהיה תמיד לצדה של חברת הביטוח. זו הסיבה שאם עברתם תאונה וחושבים על החלפת כנף ברכב או חלקים אחרים ברכב, כדאי להתייעץ עם המוסכים בנוסף, כאלה שאתם סומכים עליהם וכן לברר לגבי ירידת ערך הרכב, במידה ותחליפו כנף או שאולי ישנן אפשרויות נוספות, זולות ויעילות יותר אשר תשמורנה על ערך הרכב.

חושבים שחסכתם זמן וטרחה? – טעות בידכם..

ישראלים רבים, עסוקים בנטל של עבודה, לימודים או קריירה ואינם מעוניינים לכתת את רגליהם בחיפוש אחר שמאים חיצוניים, מוסכים שהם יבחרו וכדומה, כך שהדרך הקלה ביותר עבורם, הינה להגיע לחברת הביטוח שתשלח אותם למוסך ההסדר. אמנם הדרך היא קצרה וניתן יהיה למצוא את החלק ולבצע החלפת כנף לרכב אך זה לא ישתלם הן מבחינת ירידת הערך, ההשתתפות העצמית וגובה דמי הביטוח כאשר ישנן תביעות נגד חברת הביטוח בל התאונה.

יש כאלה שיחפשו בעצמם, כנף משומשת שניתן יהיה לצבוע אותה ולהתקין אותה לרכב. החלפת כנף לרכב כאשר הכנף לא חדשה, תעלה פחות והרכב ייראה כמעט וכאילו לעולם לא עבר תאונה, אך כאשר תהיו מעוניינים למכור, הבדיקה תראה כי הוחלף בו כנף.

חשבו על ההפסד העתידי בתיקון רכב לאחר תאונה

אנשים רבים בישראל, אינם חושבים על ההפסד העתידי, במידה וחברת הביטוח תציע להם החלפת כנף לרכב במוסכי ההסדר. מצאו כמה שיותר פרטים על מוסכים העובדים בשיטות מתקדמות לתיקון הרכב עם שמירה על הערך. חברת PDR Israel LTD מומחים בתיקוני פחחות רכב, מבלי לשייף, לצבוע, או להחליף חלפים חיצוניים, אלא בפעולה שלא תגרום לרכב לאבד מערכו, כאשר התיקון בו יבוצע במהירות, מקצועיות ובדייקנות.

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 0548345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

דילוג לתוכן