רכב אספנות- שווה לתקן בשיטת PDR

 

להחזיק רכב אספנות בישראל זה כנראה סיפור לא זול ולא פשוט. המספרים אינם משקרים, כאשר מחירן של מכוניות אספנות כבר שוברות שיאים. אם לפני מספר שנים, רכב אספנות שנמכר מעל למיליון דולרים, היה סיבה לפרסום, היום רכבי אספנות, מחליפים ידיים בסכומים של 7 ספרות. כאשר אתם מעוניינים לעלות את ערך רכב האספנות שלכם ויש לבצע תיקון פחחות במכות קטנות שנוצרו ברכב, יש סיבה טובה לגבי רכב אספנות מדוע כדאי לתקן בשיטת PDR. ראשית הרכב אינו יורד מערכו, אין מדובר על הכנה בתיקון, צביעת הרכב והכנסתו לתנור, על מנת שצבעו יתייבש. בשיטת PDR, אין החלפת חלקים, אין סימנים וערך הרכב אינו יורד.

עד לפני כעשור, יכולתם לרכוש עדיין רכב כגון טויוטה סופרה משנות ה-90 של המאה הקודמת, בעבור סכום של 40,000 ₪  היום, אותם רכבים מתחילים בסכומים של 120,000 ₪ . הרבה רכבי אספנות , מצאו את דרכם למגרשי הגרוטאות, אך לאחרונה יש להם ביקוש רב, כאשר גילם הוא מעל ל-30 שנה. רכבים אלה, עוברים שיפוץ מכאני וכן רכב אספנות כדאי לתקן בשיטת PDR ואנשים מוצאים כי כאשר הם משקיעים ברכב, הוא רק עולה, מה שלא יקרה הרבה ברכבים בני ימינו , כאשר גילם הוא מעל ל-10 שנים.

השיטה הטובה  ביותר לשיפוץ ושיפור מראה הרכב

רכבי אספנות, הם ישנים ולבטח אינם נראים כחדשים כמו רכבי חברה. זו הסיבה, כי שיטה יעילה של תיקון המעטפת החיצונית של הרכב, מתאפשרת באמצעות תיקון פחחות בשיטת PDR. בשיטה זו, הרכב אינו ניזוק ובאמצעות לחיצות פח, ע"י מכשור משוכלל, ניתן יהיה להגיע לתוצאות מעולות וללא סימני מכה שפעם נראו לעין, ובמיוחד אם מדובר על רכב אספנות כדאי לתקן בשיטת PDR שהוא מורכב ועדין יותר.

עבודה זו הינה מדויקת, עולה הרבה פחות מאשר פחחות וצבע בשיטה המוכרת והדבר הכי חשוב שהוא יתרון אדיר, הרכב אין בו סימנים של תיקוני פחחות וצבע. כאשר מבצעים ברכב אספנות ובשאר סוגי הרכבים  כגון רכב אספנות מדוע כדאי לתקן בשיטת PDR.

לשפץ רכב אספנות יקר במינימום מחיר

זה יתרון אדיר כאשר אתם משפרים ומשדרגים את מראה רכב האספנות שלכם, באופן של שיפור המראה השדרוג שלו ע"י. רכב אספנות כדאי לתקן בשיטת PDR אחת החברות הבולטות בארץ שמבצעת  תיקוני פחחות בשיטת הלחיצות, הינה חברת PDR Israel, אשר עובדת עם חברות בהסדר, המגזר הפרטי ומתמחה ברכב אספנות ותיקון רכבים מטעם חברות הביטוח. החברה מוכרת בשיטה זו ומאושרת ע"י יצרני הרכב בעולם.

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

 

דילוג לתוכן