PDR/פי די אר וביטוח מקיף

רוב תאונות הדרכים, גם הקלות ביותר, מסתיימות במכות חיצוניות ברכב, במקרה הטוב. שינן עלויות בסכומים של 10,000 ₪ לתיקון נזקי פחחות, אבל ניתן יהיה לתקן את הרכב בשיטת PDR ובאמצעות הביטוח המקיף. אם מדובר במכות שניתן לתקן בשיטה זו, לא תצטרכו להפעיל את הביטוח המקיף, על מנת לא לשלם פרמיה גבוהה יותר בגלל תיקון הרכב. כאן ננסה להסביר לכם יותר על שיטת פי די אר וביטוח מקיף. לייעוץ והכוונה מוזמנים לפנות אלינו.

תיקון נזקי ברד לרכב בשיטת פי די אר וביטוח מקיף

פי די אר וביטוח מקיף – הידעתם שנזקי ברד מכוסים בביטוח המקיף שלכם..??  

תיקון גג הרכב והחלפת מכסה המנוע ותא המטען זה סיפור מאוד יקר, בכל רכב. כמו כן, החלפת חלקים ותיקונים לא זהירים יגרמו לירידה של ערך הרכב שלכם, לכן במקרה של נזקי ברד המוסכים ממליצים לתקן בשיטת ה-PDR. באמצעות שיטה זו תבצעו תיקון נקי ביותר וגם ערך הרכב שלכם לא ייפגע. וכמובן, הפרמייה השנתית לא תיפגע וזה מכיוון שנזקי ברד מכוסים ברוב הפוליסות המקיפות הגדולות.

מחיר הרכב, אינו יורד לאחר התיקון בשיטת PDR ולכן, אם המכות הן סבירות והתיקון של פחחות הרכב אינו מורכב, ניתן יהיה להחזירו למצבו הקודם לפני התאונה באמצעות שיטה זו, אשר תשמור על ערך הרכב וכן, הביטוח יכיר תיקון זה ולא תופעל הפרמיה. בדרך זו, של  PDR וביטוח מקיף, השגתם 2 ציפורים במכה אחת..

בחירת שמאי רכב- אחת האפשרויות בפוליסת הביטוח המקיף שלכם

תוכלו לבחור שמאי רכב מטעמכם, אם שמאי הביטוח בחברת הביטוח שבה אתם מבוטחים לא השביע את רצונכם או שאינכם סומכים עליו מספיק, זכותכם להזמין שמאי מטעמכם. יש לוודא מול חברת הביטוח, אם היא תפצה אתכם על עלויות השמאי ותיקון PDR וביטוח מקיף. לרוב, מוסכי ההסדר, הם אלה שיהיו מוסמכים מחברת הביטוח לתיקון מכות הרכב, בין אם הוא נפגע מתאונה קלה, מנזקי ברד או שנפגע רכבכם בחניה ולא ראיתם מי פגע ברכבכם.  

יש לציין, כי חברות ביטוח הרכב, אינן משלמות על ירידת ערך רכב, כאשר עבר PDR וביטוח מקיף. כאמור בגלל שצבע הרכב נשאר מקורי, ללא סימנים של תיקון כמו בתיקון של מוסך פחחות רגיל, חברות הביטוח לא תשלמנה על ירידת הערך עבור רכב שתוקן בשיטת PDR. הרכב לא נצבע מחדש ובעת בדיקת הרכב לפני קנייה, לא נראים בו סימני תיקון פחחות. התיקון מתבצע ע"י חברת הביטוח המקיף בהשתתפות עצמית מופחתת של מוסכי ההסדר של הביטוח.

שירות תיקונים בכל רחבי הארץ!

PDR Israel ltd הינה אחת מהחברות המוכרות והמורשות בארץ בשיטה זו. תוכלו לשלוח צילום של אזור המכה או המכות ברכב, החברה תשלח לכם הצעת מחיר על פי התמונה ששלחתם.

החברה עובדת בשיתוף פעולה עם כל חברות הביטוח הגדולות, כך שתוכלו להסתייע באמצעות חברת הביטוח המקיף שברשותכם ולתקן את הרכב, שיחזור למראהו הקודם, מבלי להעלות לעצמכם את הפרמייה השנתית

 

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

דילוג לתוכן