ירידת ערך רכב

ירידת ערך רכב- קחו את זה בחשבון

כאשר צרכנים ישראלים מעוניינים לרכוש רכב מסוים, הם לא תמיד נותנים דעתם בדבר ירידת ערך רכב. מדובר באחד משיקולי הקנייה החשובים מהבחינה כלכלית. ישנם צרכנים אשר מתווכחים על כמה אלפי שקלים, בעוד שירידת ערכו של הרכב, עשויה להתבטא בעשרות אלפי שקלים. ירידת הערך של כל רכב, זה עניין שקשה לצפות מראש, לעיתים זה יכול להיות מהמוניטין של מותג הרכב, השקת גרסאות שונות של אותו הרכב ולכן, יש לפענח נכון נושא זה שהפך להיות אפילו מורכב יותר בשנים האחרונות.

למשל מכוניות חסכוניות כגון מכוניות מיני, שומרות על ערכן, היות והדרישה למכוניות חסכוניות עלתה לאחרונה בשל היוקר של הדלק. כאשר מדובר על ירידת ערך רכב בשל תאונה, זוהי בעצם ירידת ערך מסחרית. עקבות של תיקון הרכב שתוקנו במוסכים ישפיעו באופן שונה על רכבים. למשל החלפת כנף לרכב שנפגע מתאונה, פחחות וצבע, עשויים להוריד את ערך הרכב.

אז כיצד בכל זאת ניתן יהיה לשמור על ערך הרכב ולא לגרום לו לירידה לאחר התאונה?

היום, ניתן לתקן תיקוני פחחות וצבע, מבלי להחליף חלקים חיצוניים לרכב, כגון דלת או כנף. תיקון בשיטת ה-PDR מונע מצב של ירידת ערך רכב כאשר אין צורך בתיקוני פחחות וצבע, אלא באמצעות וואקום, עבודה עדינה ואמנותית, ניתן להחזיר עטרה ליושנה מבלי לגרום לרכב שירד מערכו. חברת PDR Israel LTD, עוסקת בתיקוני פח לרכבים בשיטת: PAINTLESS DENT REPAIR, אשר מאושרת בקרב יצרני רכב בכל העולם. בשיטה זו, הצבע המקורי של הרכב נשמר ועל פי ערך של שמאים מוסמכים, ערך הרכב אינו נפגע.

חיסכון בפרמיית הביטוח והיעדר תביעות

זו גם נקודה שחשוב לציין, היות ולאחר תאונה או מכת ברד, ערך הרכב ייפגע ותצטרכו להפעיל את הפרמיות בביטוח, מה שיגרום לכם לביטוח יקר יותר בשנה הבאה. וגם השתמשתם במוסכים המורשים של חברות הביטוח לתיקון נזקי הרכב, באופן שבו תהיה ירידת ערך רכב. במקרים רבים עדיף לשלם מכיסכם, על מנת להרוויח גם את היעדר התביעות וגם את ערך הרכב, מה שיקל עליכם למכור אותו בבוא העת.

גם חידוש רכב לפני מכירה, ניתן לבצע בשיטת ה- PDR, שיטה זו משרתת מגרשי מכירות שמעוניינים כי לא תהיה ירידת ערך רכב, כך שהלקוח יהיה שקט בעת הבדיקה כשבבדיקה יהיה רשום, כי הרכב לא עבר תאונה או שהוחלפו בו חלקי שלדה או פח.

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

דילוג לתוכן