פחחות רכב- זה כבר לא מה שהיה פעם

כמה קשה היה פעם לתקן נזקי פחחות רכב במוסך? היינו צריכים להשאיר את הרכב למשך כמה ימים לשלם כסף רב, עבור פגיעה של מכה קטנה בדלת או בכנף של רכב ולפעמים היה קיים צורך להחליף חלק של השלדה של הרכב, אם מכסה מנוע, תא מטען או כנף שלמה של הרכב. היום הטכנולוגיה השתלטה ושיטת תיקון פחחות יבשה הפכה לפופולארית ומשתלמת יותר. שיטה זו, נקראת שיטת PDR, התיקון מתבצע באמצעות ואקום מיוחד ולחיצות אשר מתאים לתיקון של עיקומי פח הרכב. ניתן לתקן פגיעות קלות ברכב בטווח זמן של 30 דקות, כך שבעל הרכב, יוכל להמתין לרכבו וכבר לנהוג עליו, מבלי הצורך להשאירו אצל פחח למשך כמה ימים.

שיטה זו של PDR, היא בעלת יתרונות רבים, כאשר היתרון הבולט הוא אי ירידת ערך הרכב ובלי להחליף חלקים. שיטה זו של פחחות רכב מוכרת בחברות הביטוח ואינה גורמת לירידה בערכו. אין זכר לסימן של תיקון בפח הרכב, מה שישמור על ערכו ויהיה קל למכור אותו בבוא הזמן.

תיקון נזקי ברד ברכב

אחת הבעיות הידועות שאין אנו שולטים בהן הינה נזקי ברד. בישראל ישנם תקופות של חורף אשר בהן ברד חזק מכה ברכב וגורם לשקעים ברוב חלקי הרכב. אנו יכולים לקום בבוקר בדרכנו לעבודה ולמצוא כי גג הרכב ניזוק מהברד. באמצעות פחחות רכב בשיטת PDR, ניתן לפתור את הבעיה ותוך זמן קצר הרכב ייראה כאילו לא כלום. מבחינת חברות הביטוח, רבים מהנהגים, אינם מעוניינים לפנות לחברות הביטוח, מחשש לעלות הפרמיה השנתית. זו סיבה נוספת למה כדאי לתקן בשיטת PDR, רוב חברות הביטוח בארץ מכירות בתיקון זה כ"נזק טבע" והתיקון מכוסה במסגרת הביטוח המקיף.

שיטה שהומצאה בשנות ה-60 של המאה הקודמת

 שיטה זו של פחחות רכב באמצעות PDR הומצאה בשנות ה-60 של המאה הקודמת למטרת יישור רכב בשל פגיעות ברד. אין צורך בכלים כבדים או בתיקוני צבע. שיטה זו הגיע אלינו רק בשנים האחרונות וחברת פי די אר ישראל בע"מ, היא החברה המובילה בישראל לתיקון נזקי פח ונזקי ברד ברכבים. החברה הינה הוותיקה ביותר והמתמחה בשיטה זו, לצידה נסיון של עשרות אלפי רכבים. החברה מתמחה בשיטה זו למטרות כמו תיקון גוף הרכב ממכות קטנות לפני מכירה רכב לאנשים פרטיים, מגרשי מכוניות, טרייד אין וחברות הביטוח שמכירות את שיטת התיקון פי די אר כבר מספר שנים.

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

דילוג לתוכן