שיטת תיקון PDR

pdrisrael- תיקון פחחות עד הבית

מה זה תיקון פי די אר / PDR ?

על מנת לעשות קצת סדר בדברים, מדובר על תיקון פח הרכב, אשר קיבל מכה, מבלי לבצע תיקוני פחחות בשיטה המוכרת שאף מורידה את ערך הרכב. זוהי שיטה אשר באמצעות מכשור מיוחד, ניתן ליישר את פח הרכב, אם באמצעות לחיצות, נקישות או באמצעות מכשיר וואקום מיוחד. גם באמצעות מכשור מיוחד אשר מאפשר להגיע למקומות שהגישה קשה אליהם, ניתן יהיה לבצע טיפול זה לרכב, כאשר למעשה מדובר על פחחות בשיטה היבשה, ללא דבקים, חומרי מילוי, שיופים וכדומה.

למרות שבישראל החורף אינו קשה, אבל לפעמים, יורד ברד כבד והרכב עשוי להיפגע עד כדי התעקמות פח הרכב. בשיטה זו, אפשר לסדר במהרה את הרכב ללא פגיעות בצבע או במגן של הצבע. התוצאות הן מעולות, כל עוד אין בעיה בצבע או שהמכה אינה קשה מדי. את המכשיר המיוחד ניתן להפעיל באמצעות שני צדי פח הרכב, מה שמביא ליישור מדויק של פח הרכב. אז אם שאלתם מה זה תיקון פי די אר / PDR קיבלתם פחות או יותר את המידע. תוכלו לצלם את המכות ולשלוח בטלפון החכם למוסך אשר מתמחה בתיקוני פחחות רכב בשיטת PDR, כך שתקבלו תשובה אם ניתן לתקן את המכה ברכבכם בשיטה זו וכן, תקבלו גם הצעת מחיר.

אין צורך לבצע צביעה בשיטת PDR

תיקון עצמי מבלי לפגוע בפרמיה של הביטוח כאשר  פח הרכב שלכם יתוקן בשיטת PDR, אין צורך בצבע, בדומה לפחחות הרגילה. לאחרונה רבים מתעניינים מה זה תיקון פי די אר / PDR למרות שרבים כבר יודעים על תיקון יעיל זה.  לא תהיה סכנה של קילוף צבע כאשר הרכב יעבור תיקון בשיטה של PDR, מה שיגרום לכם להיות בטוחים כי הרכב שלכם לא יינזק וכן,  מוסכים אשר עובדים בשיטה זו שהם בעלי הסמכה, יעניקו אחריות על התיקון. מבחינת הביטוח, במידה ויש לכם ביטוח מקיף, תוכלו לתקן בעצמכם, כאשר העלות היא נמוכה בהרבה מאשר תיקון אצל פחח רכב וכן, הפרמיה החודשית לא תעלה.

מצאו מוסך המתמחה בתיקון פח הרכב באמצעות PDR, מוסכים מורשים שעברו את ההסמכות הדרושות וכן, מחזיקים בכלים הייעודיים אשר מתאימים לתיקון פח הרכב. תוכלו לשאול את מי שכבר עבר תיקון מסוג PDR, מה זה תיקון פי די אר/PDR וכן, למצוא מידע באתרי האינטרנט לגבי ביצוע התיקון בפח הרכב לפי שיטה זו. תוכלו לשהות במוסך והרכב יתוקן במהרה ולא תצטרכו להשאירו למשך כמה ימים, כמו שנהוג בשיטה הסטנדרטית של תיקון פחחות.

שיטה זו ידועה בעולם ומתחילה להיות נפוצה גם בישראל

היום כבר רבים יודעים מה זה תיקון פי די אר/PDR, חלק ממידע באמצעות מכרים או חברים שהיו שבעי רצון משיטת תיקון פח הרכב וחלק, כבר ביצעו טיפול זה ברכב והם מודעים לשיטה וליעילות שלה. גם מבחינת חלקי רכב, תיקון בשיטה זו, חוסך עלויות וכן, ירידת ערך הרכב.

כאשר בבדיקה של מי שהחליף חלק לרכב בגלל עיקום החלק בגין מכה, הבדיקה של מכירת הרכב, תראה כי הוחלף חלק. באתרים, תוכל לראות תמונות של לפני ואחרי תיקון הפח ברכב בשיטת PDR. יש לשים לב, כי לא כל מכה יכולה להיות מתוקנת באמצעות שיטת PDR ולכן, יש להתייעץ לפני. לרוב, מכות ברד או מכות קטנות ניתן יהיה לתקן ע"י PDR, אך יש לוודא לפני מול המוסך עצמו. אפשר לתקן פגיעות בפח הרכב באופן איכותי בדרכים טובות אשר אינן פוגעות ברכב.

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

דילוג לתוכן