תיקון פחחות בפריסה ארצית בשיטת ה-PDR

  • julie
  • 03 יונ 2021
  •   סגור לתגובות על תיקון פחחות בפריסה ארצית בשיטת ה-PDR
pdrisrael.co.il - תיקון פחחות עד הבית

תיקון פח הרכב באמצעות שיטת PDR

תיקון פח הרכב באמצעות שיטת PDR, משיגה תוצאה נהדרת. מדובר על שיטת תיקון פח הרכב, כאשר אין צורך בכל ההליכים של פחחות סטנדרטית, שגם עולה הרבה יותר יקר וכן,  ישנה ירידה בערך הרכב. שיטה זו, מבוססת על מיומנות וניסיון. מי שעוסק בשיטה זו, חייב להיות ממש אמן בעל דיוק רב. היום באמצעות מכשור מיוחד, ניתן יהיה לבצע את העבודה וכן היום, אפשר לבצע תיקון פחחות עד הבית. מה שגורם לנוחות רבה מצד בעלי הרכב, אשר חוסכים זמן בנסיעה ובדלק. יש לוודא כי קיימים מספר תנאי "שטח" כדי לבצע עבודת פחחות בבית הלקוח: חניה פרטית ומקורה, גישה נוחה לנקודות חשמל, שטח עבודה גדול ונוח. 

תיקוני פח, יש לבצע בשיטת PDR, כאשר הרכב נפגע בגלל ברד, מכה בדלת בגלל פתיחה פתאומית או מכה שנגרמה מרכב אחר, אופנוע או אפילו מעגלת קניות. גם רכב שחונה ברחוב, יכול להיפגע קלות מרכב אחר או רכב שחנה בחניה ולא היה במקום, כאשר המכה נגרמה. יש להתעניין לגבי תיקון פחחות עד הבית, כך שהשירות יהיה נוח ויעיל, כאשר הרכב יתוקן במהרה.

מינימום מחיר ומקסימום תוצאות בשיטת תיקון פח הרכב עם PDR

השיטה מתבצעת באמצעות עבודה ידנית – נקישות, ואקום, לחיצות, כאשר הצבע של הרכב אינו נפגע. הרכב הופך להיות כקדמותו, כך שאפילו אתם לא תאמינו כי עבודה זו נעשתה ברכבכם מבלי שרואים סימן של עיקום ברכב. מי שמעוניין לבצע תיקון פח ברכבו בשיטה זו, יכול להזמין תיקון פחחות עד הבית. הפגמים בפח הרכב ייעלמו כלא היו  והצבע לא ישתנה כלל או ייפגע. גם השכבה של הברק ברכב לא נפגעת, היות ועבודה זו, נעשית בעדינות רבה. למשל תיקון פחחות סטנדרטי בשיטה הישנה יותר, משאירה סימנים אם בפח עצמו של הרכב או באמצעות שינוי הצבע.

למעשה אין מדובר בשיטת פחחות רגילה, כי אם על פי שיטה חדשה שהיא "שיטה יבשה" מבלי להשתמש בחומרים שונים כגון חומרי מילוי או דבקים למיניהם. שיטה זו, חודרת יותר לתודעה של רבים וכן, היתרונות הרבים של שיטת תיקון פח הרכב גורמת גם למוסכים להשתמש בשיטה זו, לאחר שעברו את ההכשרה המתאימה וכן, המחיר והאפשרות שניתן לבצע תיקון פחחות עד הבית, קוסמת עוד יותר.

בצעו תיקון PDR אצל מוסכים שידועים כמיומנים בשיטה זו

יש למצוא את המוסכים שידועים כמיומנים בשיטה זו וכן, הם אף מציעים שירות של תיקון פחחות עד הבית. היתרון שבאמצעות שיטה זו, ניתן להציע שירות זה עד לבית הלקוח הוא שישנם כלים שניתן לקחת ולבצע את תיקון פח הרכב, בו במקום. במוסכי פחחות סטנדרטיים, זה לבטח לא יקרה, היות ומדובר על שלבים מורכבים של תיקון הרכב שגם עולים יקר וגם מורידים בערכו. אין מדובר בתוצאות חלקיות, כי אם תוצאות מושלמות שקשה יהיה להאמין בכלל שהרכב עבר תיקון פחחות.

למעשה שיטה זו של PDR, החלה להיות מיושמת בשנות ה-60 של המאה הקודמת. בשיטה זו, השתמשה יצרנית רכבי יוקרה בארה"ב כאשר המעטפת החיצונית של  רכבים נפגעה בייצור עצמו ושיטה זו  הומצאה ותוצאותיה היו משביעות רצון. באירופה בכל שנה, מאות אלפי מכוניות שחטפו מכה בפח הרכב, מתוקנות בשיטת PDR מה ששומר על ערך הרכב וכן על ההוצאות של בעלי הרכבים. בישראל, ישנם מוסכים שנפתחים באזורים שונים, כאשר מדובר במוסכי פחחות רכב אשר אימצו את השיטה של PDR שהפוכת עם הזמן להיות יותר נפוצה. זו הסיבה, כי אם חטפתם מכה שאינה כל כך רצינית ברכב, אל תמהרו להגיע לפחח הרכב שלכם, כי אם מוטב תמיד להתייעץ עם מוסך אשר מתמחה בשיטת PDR ולהסיק את המסקנה המתבקשת כי תיקון זה יתאפשר באופן מושלם, מבלי להוציא הון כסף, לגרום להפעיל את הפוליסה של הביטוח המקיף ואפילו תוכלו לקבל שירות של תיקון פח הרכב בשיטת PDR עד הבית.

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

דילוג לתוכן