תיקון פחחות ללא החלפת חלקים

  • julie
  • 10 יונ 2021
  •   סגור לתגובות על תיקון פחחות ללא החלפת חלקים
pdrisrael.co.il - תיקון פחחות עד הבית

תיקון פח הרכב באמצעות שיטת PDR

לאחר שהרכב שלכם ספג מכה כאשר נוצר בו שקע, יש להעלים את הבעיה ולגרום לרכב לחזור למצבו הקודם השלם. תיקון הרכב במוסך פחחות אינו משתלם מכמה בחינות. ראשית, תיקון פחחות מלא כולל צבע, יגרום לירידת ערך הרכב, שנית, המחיר יהיה הרבה יותר גבוה מאשר תיקון מכות ברכב במידה והצבע לא נפגע, בשיטת PDR. מדובר על "פחחות יבשה" בניגוד אל "פחחות רטובה" שזו השיטה של מוסכי פחחות רכב. אם חלק ברכב נפגע ממכה , כגון גג הרכב, מכסה המנוע, דלת וכדומה, ביצוע התיקון ע"י תיקון פחחות ללא החלפת חלקים, תהיה שיטה יעילה יותר וזולה באופן משמעותי.

יש לציין, כי תיקון פחחות ללא החלפת חלקים זול יותר והרכב ייראה מושלם. אין סימנים של פח מכופף. גם אם יש לכם ביטוח מקיף, חבל שתפעילו את הפרמיה, היות והתשלום עליה בשנה הבאה, כאשר תחדשו את הביטוח, תשלמו פרמיה גבוהה יותר, מה שבמצטבר יעלה יותר. מוסך, אשר עובד בשיטת PDR, יוכל לתת לכם הצעת מחיר על החלק ברכב שהתעקם מעט, באמצעות שליחת תמונה של הרכב באמצעות הטלפון החכם שלכם. תוכלו לשלוח את אותה התמונה לכמה מוסכים העובדים בשיטת PDR ותוכלו לקבל עוד הצעות מחיר ולבחור מביניהן את זו שתשלם לכם יותר.

שיטת פחחות יבשה שפשוט עובדת בפחות הוצאות כספיות גם אם שיטת פחחות יבשה (PDR) היא פחות נפוצה בישראל, בעלי רכבים מקבלים יותר מודעות על השיטה ולכן, משתלם להם יותר לבצע תיקון פחחות ללא החלפת חלקים, מה שיגרום לרכב להישאר עם החלקים המקוריים שלו, ערכו לא ירד והמחיר יהיה זול באופן משמעותי. מוסכים אשר עובדים בשיטה של פחחות יבשה, מעניקים אחריות על התיקון, מה שיגרום לכם לסמוך על מוסכים שמומחים בשיטה זו.

אם הצבע ברכב לא נפגע מהמכה בפח הרכב, ניתן יהיה לתקן את העיקומים ברכב באמצעות PDR. שיטה זו הגיעה אלינו מארצות הברית, כאשר החלו ליישם אותה לפני 60 שנה. גם באירופה, מתקנים בכל שנה כ-250,000 רכבים בשיטה זו. הרכב יהיה אסתטי לאחר תיקון פחחות ללא החלפת חלקים ויהיה לכם קל יותר למכור אותו כאשר תחליטו על כך.

pdrisrael.co.il – תיקון פחחות עד הבית

השוו כמה הצעות מחיר לתיקון פחחות בשיטת PDR

לפני שתחליטו על תיקון פחחות ללא החלפת חלקים לרכבכם בשיטת PDR, יש להשוות בכמה מוסכים לפני שתחליטו על ביצוע התיקון. בשיטה זו, צבעו המקורי של הרכב נשמר. במידה ורכב עבר תאונה וקיבל מכה חזקה, כאשר יש לבצע בו תיקון, בבדיקה של הרכב לפני מכירה, התיקון או החלפת החלק ברכב ייראה, מה שיוריד את ערכו. שיטה זו באמצעות PDR, מיישרת  את העיקומים בחלקי הרכב, ובאמצעות מכשור מיוחד, ניתן יהיה להגיע גם למקומות אשר הגישה אליהם היא קשה.

למעשה אין מדובר בשיטת פחחות רגילה, כי אם על פי שיטה חדשה שהיא "שיטה יבשה" מבלי להשתמש בחומרים שונים כגון חומרי מילוי או דבקים למיניהם. שיטה זו, חודרת יותר לתודעה של רבים וכן, היתרונות הרבים של שיטת תיקון פח הרכב גורמת גם למוסכים להשתמש בשיטה זו, לאחר שעברו את ההכשרה המתאימה וכן, המחיר והאפשרות שניתן לבצע תיקון פחחות עד הבית, קוסמת עוד יותר.

היום, אנו נמצאים בעידן שהטכנולוגיה רק מתקדמת וכן, השיטה של PDR רק מתקדמת עם השנים. דרך זו להעלמת העיקומים, הינה יעילה ומסייעת לרכב לשמור על מצבו המקורי. השיטה מתבצעת ע"י ואקום בעל עוצמה חזקה ובאמצעותו ובאמצעות מכשור משוכלל נוסף, הרכב ייראה כאילו מעולם לא קיבל מכה. היום מגרשי רכב ויבואני רבים, משתמשים בשיטה זו, על מנת לא לפגום בערכך הרכב, אם קיבל מכה תוך כדי היבוא עצמו, או שהיה חשוף לנזקי טבע כגון נזקי ברד. האמת היא שבישראל, ישנם מעט מוסכים אשר עובדים בשיטת פחחות יבשה ויש למצוא את המוסכים המורשים באזור מגוריכם.  שאלו מכרים או אנשים שאתם מכירים אישית, כך שיוכלו להמליץ לכם על מוסך אשר עובד בשיטת PDR והוא וותיק בתחום כבר כמה שנים.

לפרטים נוספים צור קשר בטלפון 054-8345753, או במייל: service@pdrisrael.co.il

דילוג לתוכן